Thursday, October 6, 2016

Kula Trading System

Kula handel stelsel Opsie FM Graderings Opsie FM is relatief nuwe makelaar in Kula handel stelsel die binêre opsies wêreld, dit is gegrond op 2014 Ten spyte van hul kort tydperk van die bestaan ​​hulle werknemers van regoor die finansiële wêreld versamel en het baie ingesamel finansiële kennis onder hulle bevel. Dit is hoe hulle daarin geslaag het om te vertrou makelaar stempel te kry van hul handelaars en het hul naam op die oppervlak. 4xcellent forex. In hierdie oorsig ek deur die volgende dinge: Belangrikste kenmerke van die Kula handel stelsel makelaar webwerf Watter soort van bonusse beskikbaar vir nuwe handelaars is Watter opsie tipes en uitbetalings hulle aanbied Ander belangrike faktore soos mobiele handel en opvoedkundige materiaal Open 'n gratis rekening deur op die knoppie hieronder en jy onbeperk 100 bonus, so as jy 361000 deponeer, onmiddellik 362000 trek tog jou handel rekening. Wees vinnig, want hierdie aanbod nie kan duur lank Risiko-Openbaringsverklaring vir Toekomsnavorsing TRADING Daar is 'n risiko wanneer die handel met aanlyn handel platforms. verlies van Kula handel stelsel verband, terwyl handel, Ongeldige citaat, vertraag aanlyn handel inskrywing, en platform stukkend is voorbeelde van die risiko's wat verband hou met aanlyn handel platforms. Die risiko van verlies in die handel termynkontrakte en nuwe handel stelsels en metodes aflaai. opsies is Kula handel stelsel aansienlike dus enigste ware risiko fondse gebruik moet word in so 'n saak. 'N Belegging in termynkontrakte is spekulatiewe, behels 'n hoë mate van nuwe handel stelsels en metodes aflaai risiko en is slegs geskik vir persone wat die risiko van verlies kan aanneem van meer as hul marge deposito. Jy moet goed oorweeg of Futures Trading is gepas vir jou in die lig van jou belegging ervaring, handel doelwitte, finansiële hulpbronne, en ander relevante omstandighede. Jy kan verloor al of meer van jou aanvanklike belegging. Menings, data mark, en aanbevelings is onderhewig aan verandering op enige tyd. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Kula handel stelsel. Aanlyn handel het inherente risiko as gevolg van stelsel reaksie en toegang keer dat as gevolg van marktoestande, prestasie-stelsel, volume en ander faktore kan varieer. Forex vt handelaar. 'N belegger moet hierdie en addisionele risiko's voordat handel te verstaan. Opsies behels risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Staat World Trading is 'n DBA van postrock makelaarsloon, LLC NFA ID: 0413763 Alle inligting, kommunikasie, publikasies, en verslae, insluitend die spesifieke materiaal, gebruik en versprei deur postrock makelaarsloon, LLC (PRB) uitgelê as, of is in die aard van 'n uitnodiging vir die aangaan van 'n afgeleide transaksie. PRB nie navorsingsverslae te versprei, in diens navorsing ontleders, of in stand te hou 'n navorsingsafdeling soos omskryf in CFTC Regulasie 1.71. Ultima Gamma afbreek Grieke neutraliseer die effek van elke veranderlike vereis aansienlike koop en verkoop en, as gevolg van so 'n hoë transaksies koste, baie handelaars net periodieke pogings om hul opsies portefeuljes te herbalanseer maak. Met die uitsondering van Vega (wat nie 'n Griekse letter), elke maatstaf van Kula handel stelsel. risiko is verteenwoordig deur 'n ander letter van die Griekse alfabet. (Delta) verteenwoordig die tempo van verandering tussen die opsies prys en die onderliggende bates prys - met ander woorde, pryssensitiwiteit. (Theta) verteenwoordig die tempo van verandering tussen 'n opsie portefeulje en tyd, of tyd sensitiwiteit. (Gamma) verteenwoordig die tempo van verandering tussen 'n opsie portefeuljes delta en binêre opsie definisie die onderliggende bates prys - met ander woorde, tweede-orde tyd pryssensitiwiteit. Kula handel stelsel. (Vega) verteenwoordig die tempo van verandering tussen 'n opsie portefeuljes waarde en die onderliggende bates wisselvalligheid - met ander woorde, sensitiwiteit vir wisselvalligheid. (RHO) verteenwoordig die tempo van verandering tussen 'n opsie portefeuljes waarde en die rentekoers, of sensitiwiteit vir die rentekoers. Hoe om handel te dryf E-Mini Futures Goeie Dag handelaars, In hierdie artikel sal ek jou basiese dinge oor hoe om handel te dryf in die termynmarkte verduidelik. In die eerste plek, wat is Kula handel stelsel n termynkontrak Dit is 'n finansiële afgeleide en soos elke finansiële afgeleide ons moet 'n onderliggende bate. Hierdie bates kan wees munt pare, indekse, kommoditeite, effekte, ens Die eerste ding wat jy moet weet, is hoe om jou wins te bereken vanaf die futures markte en die eienskappe van die toekomstige bate wat jy handel dryf. 'N Kategorie van die termynmark is die binêre opsie definisie e-mini kontrakte. Ek sal fokus op hulle. Hulle is die toekoms kontrakte, maar jy het om te betaal oor die 1/5 van die kantlyn jy sal moet betaal met die groot kontrakte. Een gewilde bate vir die e-mini's is die S P 500-indeks. Die e-mini genoem / ES en jou wins bereken deur Kula handel stelsel. die styging of 'n daling van elke tik. Forex vt handelaar. Wat is 'n regmerkie Dit is die minimum verandering van die prys. In hierdie geval is 0,25 en jy kan verdien of verloor 12,536 per kontrak deur hierdie verandering. Kula handel stelsel. Kyk. Die huidige prys van die ES termynkontrak is 1676,5. As jy die kontrak nou te koop en die prys sal styg teen 1677,5 het ons 4 bosluise styg (0.25X4). Ons voordeel is 4X 12.5 5036. As ons 5 kontrakte gekoop het ons wins kan wees 4X 12.5X 5 25036. Van hierdie wins wat jy hoef te forex sonder hefboom. verwyder die kommissie wat jy hoef te betaal in jou makelaar. As jy verstaan ​​van die styging of die val deur net 1 punt in die mark (4 bosluise) of minder kan jy goeie geld te maak. MW binêre opsies Die profiele wissel van 'n totale newbie met 0 ervaring handel binêre opsies. Bogenoemde resultate was uit Kula handel stelsel 'n beginner handelaar met 0 ervaring handel in totaal newbie met 'n dame wat ons laat die stelsel. Doel is ook MW. Platform is ook MWThe Kula Ring Die Trobriand-eilanders, aan die ooskus van Nieu-Guinee, vorm die onderwerp van een van die vroegste werke van etnografie en ekonomiese antropologie geskryf deur Bronislaw Malinowski, 'n groot figuur in die dissipline (Malikowsi 1922). Hy geïdentifiseer verskeie unieke en fassinerende ekonomiese instellings binne Trobriand samelewing, maar die Kula ring het die meeste aandag getrek. Hierdie stelsel van valuta behels jaarlikse inter-eiland besoek tussen handelsvennote wat hoogs ruilwaarde vv dop ornamente. A Trobriand Kula ekspedisie Elke deelnemer is gekoppel aan twee vennote: een aan wie hy gee 'n halssnoer in ruil vir 'n armband van dieselfde hoogte die ander aan wie hy maak die omgekeerde ruil van 'n armband vir 'n halssnoer. Alhoewel elke individu is gekoppel aan net twee ander vennote, elke kontak het 'n bykomende verband op beide kante van die verspreiding ketting, wat uiteindelik 'n groot sirkel met 'n skakel meer as 'n dosyn eilande oor honderde myle van ocean. Malinowski vorm van mening dat die motivering vir die enorme uitgawes van tyd en moeite wat betrokke is by Kula ekspedisies na fundamenteel nie-gebruikswaarde in dat hulle die Kula waardevolle artikels bloot besit ter wille van die besit self, en die eienaarskap van hulle met die daaropvolgende faam is die hoofbron van hul waarde. Maar die ontwikkeling van Kula vennootskappe het baie sosiale implikasies. Hulle vestig vriendelike verhoudings tussen die inwoners van verskillende eilande en in stand te hou 'n patroon van vreedsame kontak en kommunikasie, Hulle bied die geleentheid vir die inter-eiland uitruil van gebruikswaarde items, wat heen en weer verskeep in die loop van Kula ekspedisies, hulle versterk status en gesag onderskeidings, aangesien die besit hoofmanne eienaar van die belangrikste dop waardevolle artikels en aanvaar die verantwoordelikheid vir die organisering en die regie van die see reise. Terug na reciprocityReview van Europese Studies Die Kula Ring van Bronislaw Malinowski: ko-evolusie van 'n ekonomiese en seremoniële Exchange System Abstract Die Kula Ring beskryf deur Bronislaw Malinowski is 'n stelsel van die seremoniële uitruil van geskenke onder 'n aantal van die stam gemeenskappe bewoon verskeie eilandgroepe in die streek oos van Papoea-Nieu-Guinee. Twee seremoniële geskenke voortdurend sirkuleer in teenoorgestelde rigtings: halssnoere kloksgewys en antikloksgewys armshells. Na 'n kort beskrywing van die sosiale stelsel van Kula ruil, 'n spel-teoretiese interpretasie van die seremoniële ruil as 'n sein stelsel vir 'n vreedsame verhoudings met ingeboude tjeks teen bedrog, gegee. 'N simulasie model van die beginspan meganisme word om rekenskap te gee van die opkoms en stabiliteit van die waargenome patroon van omsendbrief uitruil van die twee seremoniële geskenke. Drie prosesse word onderskei: die ontwikkeling van 'n ekonomiese handel netwerk, die verspreiding van vreedsame verhoudings en die ontwikkeling van 'n seremoniële ruil netwerk van Kula waardevolle artikels. Hierdie prosesse word stelselmatig gekoppel aan die spontane ontstaan ​​en ko-evolusie van die Kula Ring model. Volledige inligting: Hersiening van Europese Studies ISSN 1918-7173 (Print) ISSN 1918-7181 (Online) Kopiereg Kanadese Sentrum van Wetenskap en Onderwys Om seker te maak dat jy boodskappe kan ontvang van ons, voeg die ccsenet. org domein jou e pos veilige lys. As jy nie e-pos ontvang in jou posbus, maak seker jou grootmaat pos of gemorspos folders. kula, stelsel ruil onder die mense van die Trobriand-eilande van Suidoos Melanesië, waarin permanente kontraktuele vennote handel tradisionele waardevolle volgende 'n gevestigde seremoniële patroon en handelsroete. In hierdie stelsel, beskryf deur die Pools-gebore Britse antropoloog Bronisaw Malinowski. slegs twee soorte artikels, wat in teenoorgestelde rigtings om 'n rowwe geografiese ring 'n paar honderd myl in omtrek, is uitgeruil. Dit was rooi dop halssnoere en wit dop armbande, wat nie produsente hoofstad was, word nie verbruikbare of media van ruil buite die seremoniële stelsel. Kula voorwerpe, wat soms name en geskiedenis verbonde was, was nie in besit ten einde gebruik nie, maar eerder om prestige en rang verkry. Elke detail van die transaksie is gereël deur die tradisionele reëls en konvensies, en 'n paar tree is vergesel deur rituele en seremonies. 'N Beperkte aantal mense kan deelneem aan die Kula, elkeen hou 'n artikel vir 'n relatief kort tydperk voor om dit op een van sy vennote van wie hy die teenoorgestelde item ontvang in ruil. Die vennootskappe tussen mans, wat wedersydse pligte en verpligtinge, was permanente en lewenslange. So het die netwerk van verhoudings rondom die Kula gedien vir baie stamme skakel deur middel van bondgenote en kommunikasie materiaal en nonmaterial kulturele elemente na afgeleë gebiede. Meer oor hierdie onderwerp Hou Verken Verwante Britannica Artikels Britannica Vasvrae MLA styl: Kula. Encyclopaeligdia Britannica. Encyclopaeligdia Britannica Online. Encyclopaeligdia Britannica Inc. 2016 Web. 08. 2016 LT www. britannica / onderwerp / Kula-handel GT. APA styl: Kula. (2016). In Encyclopaeligdia Britannica. Ontsluit van www. britannica / onderwerp / Kula-handel Chicago Manual of Style: Encyclopaeligdia Britannica Online. s. v. Kula, verkry 08, 2016, www. britannica / onderwerp / Kula-handel. Hierdie aanhalings is programmaties gegenereer en kan nie ooreen met elke aanhaling styl reël. Verwys na die styl handleidings vir meer inligting. Dankie vir jou terugvoer Ons redakteurs sal hersien wat jy het voorgelê, en indien dit voldoen aan ons kriteria, goed voeg dit by die artikel. Sluit Britannicas Publishing Partner Program en ons gemeenskap van kundiges om 'n globale gehoor te kry vir jou werk E-pos hierdie pageWhen goedere en dienste weggegee, gekoop, verkoop, of verhandel, is daar potensieel twee komponente van die uitruil - suiwer ekonomiese gewin en sosiale kry. Beide van hierdie motiewe kom gewoonlik op dieselfde tyd in ekonomieë nie-mark. Maar in markekonomieë, die sosiale komponent word dikwels ontbreek, behalwe wanneer die uitruil tussen familielede of vriende. Met vreemdelinge, is die sosiale wins gewoonlik geoffer vir doeltreffendheid en spoed. Belangrike ruil items in ekonomieë nie-mark sluit baie meer dinge as net kos en vervaardig voorwerpe. Die mees gewaardeerde geskenke is geneig om beleefdheid, vermaak (bv liedjies, danse, en toesprake), genesing, militêre hulp, vroue (om vroue te wees), en kinders wees. In die vandag Westerse wêreld, die idee dat vroue en kinders weg kan gegee word as 'n geskenk is skokkend. Dit was egter nie altyd die geval in Europa. Diep in die 19de eeu, het die koppe van die koninklike en ryk families het hul dogters en soms susters in die huwelik ten einde vas te stel of stol ekonomiese en politieke alliansies. Mans gee vroulike familielede om potensiële manlike bondgenote het 'n kragtige binding instrument deur die grootste deel van die wêreld. ruil geskenk is gewoonlik wedersydse. Dit wil sê, as jy 'n geskenk ontvang, verplig om dit terug te betaal met 'n ander geskenk wat jy is. Wederkerigheid lei tipies in 'n voortdurende reeks gee, ontvang, en die terugbetaling van geskenke. Breek hierdie verpligting om die wederkerigheid voortgaan word algemeen beskou as 'n effense of selfs 'n verwerping van die ander persoon wat betrokke is by die ruil. Wederkerigheid is 'n bindende meganisme in wat sy voortbestaan ​​help om vriende en familie bymekaar te hou. Wedersydse uitruil oor die algemeen nie 'n societeiten rykdom te herverdeel in 'n manier dat sommige mense veroorsaak om ryker as ander. Inteendeel, hulle gewoonlik lei tot 'n sirkulasie van goedere en dienste. Daar is nie 'n netto ekonomiese verlies vir individue, want hulle uiteindelik geskenke ontvang in ruil. Wederkerigheid vereis toereikendheid van reaksie, maar nie noodwendig wiskundige gelykheid. In Noord-Amerika, byvoorbeeld, wanneer volwassenes gee 'n Kersgeskenk wat 50 kos om 'n vyfjarige kind, het hulle nie verwag dat die kind sal heen en weer met 'n gawe wat ook kos 50. As die kind reciprocates met 'n klein skildery hy of sy het in die skool, dit is gewoonlik beskou as 'n meer as voldoende antwoord wees. Tipes Wederkerigheid Voorbeeld van algemene wederkerigheid gee geskenke aan 'n vriend (Noord-Amerika) Wedersydse ruil is nie almal gelyk. In 1965, 'n antropoloog vernoem Marshall Sahlins waargeneem dat daar drie verskillende tipes wederkerigheid wat in menslike samelewings regoor die wêreld - veralgemeen, gebalanseerde, en negatief. Algemene wederkerigheid is geskenk te gee sonder die verwagting van 'n onmiddellike terugkeer. Byvoorbeeld, as jy inkopies doen met 'n vriend, en jy hom koop 'n koppie koffie, kan jy verwag dat hy vir jou een koop in ruil op 'n sekere tyd in die toekoms. Maar sou jy waarskynlik effens aanstoot as hy daarop aangedring op die koop jy 'n koppie koffie op dieselfde tyd wat jy hom gekoop een. Om dit te doen sou raai dat hy nie wil betrokke raak by 'n voortdurende wedersydse uitruil met jou. In 'n sekere sin is dit 'n verwerping van jou teken van vriendskap. Voorbeeld van gebalanseerde wederkerigheid verkoop van surplus groente in 'n plaaslike mark vir geld (Papoea-Nieu-Guinee) Met gebalanseerde wederkerigheid. Daar is 'n duidelike verwagting van onmiddellike terugkeer. Eenvoudige ruil of supermark aankope behels hierdie begrip. As jy loop uit 'n winkel sonder om te betaal vir die goedere wat jy geneem het, sal jy heel waarskynlik gestop word deur die winkel werknemers en moontlik in hegtenis geneem nie omdat jy versuim het om onmiddellik beurt met die toepaslike bedrag geld. Kersgeskenke in die Westerse wêreld is ook gewoonlik 'n vorm van min of meer gebalanseerde wederkerigheid. As jy na die huis van familie of vriende op Kersfees en gee hulle Kersgeskenke, daar is 'n verwagting dat jy geskenke in ruil terselfdertyd sal ontvang. As jy dit nie ontvang nie, jy is geneig om te aflei dat jou familie of vriende of het 'n sosiale fout of nie omgee vir jou. Aan die ander kant, gee 'n verjaardag geskenk is meer soos veralgemeen wederkerigheid omdat jy nie 'n geskenk in ruil verwag wanneer jy een gee. U kan egter verwag om een ​​te kry van die ontvanger van jou geskenk later in die jaar wanneer jou verjaarsdag saam kom. Voorbeeld van negatiewe wederkerigheid verkoop van voorbereide voedsel in 'n stedelike sentrum teen 'n opgeblase prys wanneer daar baie min kompetisie en 'n hoë aanvraag (Noord-Amerika) Negatiewe wederkerigheid vind plaas wanneer daar 'n poging om iemand te kry om iets wat hy te ruil of sy nie wil gee up of wanneer daar 'n poging om 'n meer gewaardeer ding kry as jy gee in ruil. Dit kan kullery, dwang, of harde bedinging betrek. Byvoorbeeld, kan jou naaste 'n nuwe werk in 'n verre stad begin word aangebied in twee dae. Sy moet dringend aan haar motor verkoop voordat sy vertrek. Dit is byna nuut en dit kos haar 22.000. Jy bied haar 10.000 wat sy teësinnig aanvaar omdat daar geen ander keuse nie. Jou gebruik te maak van haar situasie het gelei tot negatiewe wederkerigheid. Voorbeeld van negatiewe wederkerigheid respekvol teenoor 'n baas om 'n promosie (Noord-Amerika) By tye kom, het negatiewe wederkerigheid nie betrek gebruik te maak van iemand. In feite, kan iemand gewillig meer as jy glo dat jy gee in ruil vir jou. Byvoorbeeld, kan 'n arm student wil om te gaan na 'n duur Universiteit hoflik en met respek teenoor 'n ryk oom met die hoop dat hy finansieel sal help nie. Dit oom kan met graagte betaal vir sy neefs of niggies onderwys in ruil as gevolg van die aandag en erkenning wat hy ontvang. Die geld is relatief onbelangrik om hom in vergelyking met die respek en aandag wat aangebied word. Net so kan 'n werknemer wat respek, of selfs ondergeskik, teenoor 'n werkgewer om 'n bevordering te kry word beskou as 'n poging om die verkryging van 'n negatiewe wederkerigheid voordeel in die werkplek. Sommige ekonomiese ruil is bedoel om 'n societeiten rykdom versprei in 'n ander manier as bestaan ​​op die oomblik. Dit is waarna verwys word as herverdelende ruil. Hulle funksioneer gewoonlik as ekonomiese afplatting meganismes. In die Westerse wêreld, liefdadigheid en progressiewe inkomstebelasting stelsels is voorbeelde van herverdelende ruil. Progressiewe inkomste belasting is bedoel om mense te laat met 'n groter rykdom gee by 'n hoër tariewe as dié aan die onderkant van die ekonomiese leer. Sommige van die belastinggeld word dan toegeken word aan die armer lede van die gemeenskap te help. Die beoogde netto effek is om te verminder of uiterstes van rykdom en armoede te voorkom. Wanneer ryker individue in 'n gemeenskap te maak liefdadigheid skenkings, kan dit 'n soortgelyke uitwerking hê. Wat die skenkers te kry in ruil kan 'n belasting voordeel, 'n verligte sosiale gewete, en / of verhoogde sosiale status en erkenning wees. Trouens, een van die vernaamste redes dat 'n paar baie ryk individue te verseker dat hul groot liefde donasies is gepubliseer is as gevolg van die openbare erkenning dat die resultate. Herverdelende ruil is nie uniek aan die Westerse wêreld. Trouens, sommige van die mees ingewikkelde een wat ons weet van kleinskaalse samelewings gewees met ekonomieë nie-mark. Die Potlatch onder die Indiese kulture van die streek noordwestelike kus van Noord-Amerika is 'n goeie voorbeeld. Dit was 'n komplekse stelsel van mededingende maaltye speechmaking, en geskenk te gee bedoel in deel om die status van die gewer te verbeter. Terwyl potlatches was belangrik tradisies van die Indiese gemeenskappe uit Oregon na suidelike Alaska, hulle mees bekende onder die Kwakiutl mense in die noorde van Vancouver Island en Queen Charlotte Straat in Wes-Kanada. Vir die Kwakiutl, potlatches was belangrike sosiale byeenkomste gehou om groot gebeurtenisse in die lewe te vier soos 'n seuns huwelik, die geboorte van 'n kind, 'n dogters eerste menstruasie, en die aanvang van 'n susters seun in 'n geheime organisasie. Hulle is ook gebruik om te beweer of eienaarskap van ekonomiese en seremoniële voorregte. Dit het soms jare om die dinge wat nodig is vir 'n groot Potlatch ophoop. Lenings (met rente) moes ingeroep word van familielede wat vir hierdie doel. Wanneer alles klaar, hoë posisie was, was invloedryke mense van die plaaslike en ander gemeenskappe genooi vir 'n paar dae van maaltyd en entertaining. Gaste was sit volgens hul relatiewe status. Die gasheer het toesprake en dramaties geskenke gegee van voedsel, Hudson Bay Company komberse, kano's, slawe, skaars inheemse koper artefakte en ander waardevolle items aan die gaste. Die gaste met 'n hoër status ontvang meer. Die gasheer soms ook vernietig geld, vermors visolie deur gooi dit op 'n vuur, en het ander dinge om te wys dat hy bereid was om homself ekonomies bankrot ten einde sy sosiale status te verhoog. Die aanvaarding van die geskenke was 'n bevestiging van die leërskare vrygewigheid en daarna van sy verhoogde status. Die fees en die gawes in wese geplaas om die gaste in die skuld om hul gasheer totdat hulle kan op 'n sekere tyd in die toekoms vir hom uit te nooi om hul eie Potlatch en meer gee hom as Hy hulle gegee het - in wese 'n opbrengs op 'n belegging. Die Potlatch gedien as 'n instrument vir die een-upmanship vir belangrike Kwakiutl mans. Gedurende die 19de eeu, was daar 'n voortdurende siklus van potlatches onder die Kwakiutl waarin die bedrag van rykdom weggegee progressief toegeneem. Die Kanadese regering verbied potlatches in 1884 deels uit die verkeerde oortuiging dat die Kwakiutl hulself is bankrupting. Trouens, is baie min rykdom verlore gaan. Wat gebeur was 'n herverdeling van bederfbare goedere en items van hoë waarde regdeur die samelewing. Mans wat vrywillig gee hul rykdom weg in potlatches was later die ontvangers van baie Potlatch geskenke. Die Kanadese regering uiteindelik opgehef hul verbod op potlatches in 1951. Potlatches weer voorkom in die openbaar onder die Kwakiutl en 'n paar ander inheemse bevolking van die noordwestelike kus. Vandag, word dit gebruik om te herdenk belangrike familie en stam gebeure soos baba storte, troues, skool gradeplegtigheid, spesiale herdenkings, en ter nagedagtenis aan dooie familielede. NOTA: Terwyl die 19de eeu Kwakiutl Potlatch feeste grootliks gefokus op indrukwekkende ander manne van hoë status in orde om te beweeg in die sosiale posisie, hierdie mededingende aspek van 'n geskenk gee was minder belangrik vir ander noordwestelike kus gemeenskappe. Onder die Salish mense van Washington en Oregon, hierdie soort van kompetisie was beskou as onvanpas te wees. Onder die Tlingit van suidelike Alaska, is geskenke gegee in lykshuis potlatches net bedoel as vergoeding vir die ondersteuning by die begrafnis. Onder baie van die inheemse gemeenskappe van Nieu-Guinee, het uitgebreide herverdelende ruil soortgelyk aan die Potlatch baie belangrike kulturele tradisies nie. Ten einde persoonlike status te verhoog en 'n gerespekteerde quotbig man, quot senior mans dikwels jare lank opbou varke en ander waardevolle, eksotiese items soos Kasuarisse (groot voëls soortgelyk aan emoes en volstruise) ten einde hulle weg te brei ritueel feeste gee. Soos in die geval van die Potlatch, is die ontvangers van varke en ander waardevolle dinge verplig om gawes van groter waarde terug op 'n sekere tyd in die toekoms. Versuim om dit te doen sou ondenkbaar wees as gevolg van die verlies van respek en status wat tot gevolg sal hê. Miskien is die mees bekende van die Nieu-Guinee vark give-away tradisies was onder die Kawelka van die Sentrale Hoogland. As gevolg van die handel met die buitewêreld, het die Kawelka vark give-away gebeure in skaal gekweek deur die 1970's tot motorfietse, vragmotors, en tienduisende Australiese dollar insluit. By tye, die totale waarde van die weggegee goedere bereik honderde duisende dollars. Dit was 'n buitengewoon groot fortuin vir wese bestaansboerdery basis tuinbou samelewings. Dit is belangrik om in gedagte te hou dat die meeste van hierdie rykdom eintlik gesirkuleer binne die samelewing. As gevolg hiervan, was daar baie min netto verlies. Maar 'n klein aantal van die varke geëet en die Kasuarisse is gewoonlik vermoor vir hul vere. Papoea-Nieu-Guinee mans hulself voor te berei vir 'n seremonie Handel tussen die klein-skaal Verenigings Tot dusver het ons in die eerste plek ondersoek die aard van ekonomiese ruil binne 'n enkele gemeenskap. As die skaal van samelewings groter word, het hulle al hoe meer betrokke by kommersiële handel met ander samelewings geword. Gedurende die afgelope twee eeue, internasionale handel het gelei tot 'n enorme herverdeling van rykdom tot die geïndustrialiseerde nasies geleë hoofsaaklik in die noordelike halfrond. Hierdie proses in wese begin met die Wes-Europese nasies dreineer die oorskotte van hul kolonies in Asië, Afrika en die Amerikas. Die kolonies verskaf grondstowwe teen lae pryse vir Europese fabrieke, en die koloniste die produkte van die fabrieke gekoop by hoë pryse. Die netto effek van hierdie geïnstitusionaliseerde negatiewe wederkerigheid is dat die meerderheid van die voormalige Europese kolonies nog onderontwikkel arm lande. Soos die ou koloniale ryke in die afgelope halfeeu in duie gestort, multinasionale korporasies en groot banke het voortgegaan om die proses van dreineer die oorskotte van onderontwikkelde streke en kanaliseer dit hoofsaaklik in Wes-Europa, Noord-Amerika, Suid-Korea, Japan, Taiwan, Hong Kong, Singapoer, en 'n paar olie ryk lande (veral rondom die Persiese Golf). China en Indië is in die proses van deelname aan die klub van groot internasionale krediteure. Dit is nie moontlik dat hierdie progressiewe herverdeling van globale welvaart 'n paar ryk nasies tot in ewigheid kan aanhou sonder ernstige gevolge vir die wêreldekonomie. Handel wanbalanse kan ekonomieë in skuldenaar nasies kreupel wanneer hul skuld groter as wat hulle kan terugbetaal word. Dit is ontnugterend om te besef dat die grootste nasionale skuld in die wêreld verskuldig is deur die Verenigde State van Amerika. Trouens, die VSA 'n massiewe handel tekort elke jaar vir byna 30 jaar gehad het. Dit is onwaarskynlik dat die VSA of enige ander nasie kan voortgaan om 'n netto invoerder van goedere wees vir 'n lang sonder groot negatiewe impak op die ekonomie. Die VSA het steeds die grootste ekonomie in die wêreld. Gevolglik kan 'n ekonomiese krisis in die VSA veroorsaak ernstige probleme wêreldwyd - daar kan 'n domino-effek wat die internasionale handel sou verwoes word. Handel tussen kleinskaalse samelewings in die verlede betrokke gewoonlik meer geïnstitusionaliseerde gebalanseerde wederkerigheid as gevind in die internasionale handel stelsel vandag. Daarbenewens, handel oor die algemeen betrokke aansienlik meer sosiale gewin. 'N Voorbeeld van so 'n inter-maatskaplike handel onder kleinskaalse samelewings was die Kula Ring van die Suidwes-Stille Oseaan. Dit was 'n uitgebreide netwerk van inter-eiland handel na die ooste en noordooste van Nieu-Guinee. Die Kula Ring is eerstehands bestudeer onder die Trobriand-eilanders tydens die Eerste Wêreldoorlog deur 'n antropoloog vernoem Bronislaw Malinowski. Op daardie tydstip was dit steeds bedryf grootliks in sy suiwer inheemse vorm. Die Kula Ring was 'n geslote handel stelsel waar slegs gevestigde senior manlike handelsvennote van elke eiland kon deelneem. Die vakbond is uit met 'n groot dubbel vaar kano gedra. Lank, gevaarlike seereise onderneem vir die doel van hierdie handel. Op die oog af het dit geblyk om in die eerste plek 'n ruil van 'n geskenk items en seremoniële maaltye georganiseer om verbande tussen senior handelsvennote versterk word. Die handelsnetwerk was in wese omsendbrief. As 'n handelaar op reis was in 'n kloksgewyse rigting om die baan, sou hy 'n lang halssnoere van rooi doppe (soulava) as 'n geskenk aan sy handelsvennoot gee. As hy op reis was in 'n antikloksgewys rigting, sou hy armbande wit skulpe (Mwali) gee. Hierdie halssnoere en armbande was die Kula items. Kaibola manne van die Trobriand-eilande Die wyse waarop handelaars begroet mekaar op aankoms by 'n eiland en uitgevoer hul handel is deur tradisie voorgeskryf. Terwyl die senior handelsvennote formeel mekaar gegroet en hul vriendskap en gesag versterk deur Kula geskenke, die jonger manne gewoonlik nie gelaai meer praktiese handel items op die strand te verruil. Dit was meestal surplus luukse items uit hul huis eilande. Die Kula geskenke uitgeruil met die aanname van algemene wederkerigheid. Die gereelde handel goedere meestal verhandel op 'n wyse wat gelei het tot gebalanseerde wederkerigheid. As jy gevra word waarom hulle hierdie langafstand handel ekspedisies is onderneem, sal die Trobriand-eilanders baie waarskynlik beklemtoon die sosiale eerder as die ekonomiese gewin. Maar beide was die gevolg.


No comments:

Post a Comment